Veilig aangekomen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sanne Broekhuizen - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sanne Broekhuizen - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Zoals velen vast op het nieuws hebben gezien, gehoord of gelezen was er een vliegtuig gecrasht van Malaysia Airways. Sommige waren bang dat ik daar in zat maar no worries! Mijn vliegtuig had alleen vertraging daardoor. De reis zelf was eerlijk gezegd nogal ellendig omdat ik door die vertraging m'n overstap miste, er geen goede afspraken waren over een vervangende vlucht en ook nog is m'n bagage weg was op Bangkok.
Momenteel zit ik veilig in mijn kamer in het vrijwilligershuis in Chiang Mai. :) Eindelijk gedoucht en vanaf morgen heb ik mijn introductie weekend: spannend! Ik deel een kamer met 2 anderen officieel maar momenteel zit ik alleen. Het voelt goed om weer in Thailand te zijn ondanks de hectische reis. Vanavond maar eens mijn eerste echte Thaise maaltijd eten.

  • 18 Juli 2014 - 12:20

    Yvette:

    Stiekem was ik toch ook wel even heel bang toen ik het nieuws hoorde!
    Maar kwam er al snel achter dat jij daar niet in zat, thankgod!

    Goed om te horen dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen met je reis en je spullen :)

    Have fun liefie en ik kijk uit naar je volgende verhalen!

  • 18 Juli 2014 - 14:16

    Daphne:

    Jee, opluchting hier op de poli Sanne!! Geniet van je reis!
    Groetjes! Daphne
    PS Pot is bijna leeg...

  • 19 Juli 2014 - 16:11

    Marina:

    Hey Sanne, gelukkig dat je veilig bent aangekomen.. Vast een beschermengel meegevlogen op je vliegreis ;) geniet er maar van! Het is hier bloedheet, vast net zoiets als bij jou nu

  • 20 Juli 2014 - 16:32

    Joy:

    Jou kan ik niet missen. Dusssss ik ben megablij dat je nog alive bent <3 Kussies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 6051

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Terug naar Thailand

Landen bezocht: