Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sanne Broekhuizen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sanne Broekhuizen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het dan zo ver: ik ga naar Thailand! De zenuwen gieren door m'n lijf. Ik heb net afscheid genomen van m'n twee beste vriendjes en ouders en nu loop ik dan alleen op Schiphol. Ik ben onwijs benieuwd wat deze reis mij allemaal gaat brengen. Wanneer ik de gelegenheid heb geef ik een update van hoe het gaat!

Adios Amigos! ❤️

  • 17 Juli 2014 - 12:50

    Shauna:

    Heeeeel veel plezier chickie! Ik wist niet dat je alleen ging, wat spannend!
    Geniet van al het moois dat je tegen gaat komen :)

    Xxxxxjes

  • 17 Juli 2014 - 13:18

    Sam:

    Have fun Sanne! Geniet ervan en kijk een leuke film in het vliegtuig 8-)

  • 17 Juli 2014 - 17:02

    Tamara:

    heel veel plezier. geniet van het komende avontuur.

  • 17 Juli 2014 - 17:17

    Marina:

    Hey Sanne, een hele goede vlucht/reis en een hele leuke vakantie! ☀️

  • 17 Juli 2014 - 17:22

    Yvette:

    Veel plezier liefie!
    Ik hou je verhalen in de gaten :)
    En zoals ik al zei; ga vooral heeel veel genieten van alles!
    Totsnel sennie XX

  • 17 Juli 2014 - 18:43

    Joy:

    HEEL VEEL PLEZIER KOEKIE! Ik mis je nu al. Maar jij gaat een meeeeeeegaleuke tijd tegemoet. Geniet ervan met alles wat je in je hebt!!! <3 Kussies en knuffies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 6049

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Terug naar Thailand

Landen bezocht: