Lost in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Broekhuizen - WaarBenJij.nu Lost in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Broekhuizen - WaarBenJij.nu

Lost in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Na 2 weken in Chiang Mai te zijn geweest is dit mijn tweede dag in Bangkok. Eerst zou ik hierheen gaan met de trein, maar toen dit werd afgeraden omdat die nogal vaak van de rails valt (?!) wilde ik met de bus. Dit zou 11 uur duren, Thaise mensen zijn ook niet zo groot dus erg comfortabel zou het niet zijn. Uiteindelijk gingen 2 jongens uit de groep ook naar Bangkok op zaterdag met het vliegtuig en ik zou in het hotel van 1 van hun kunnen overnachten, oftewel: de avond van tevoren snel een vliegticket geboekt. De laatste avond in Chiang Mai gingen we natuurlijk uit met zijn alle. Het is dubbel om afscheid te nemen, de groep was awesome en ik heb zoveel leuke mensen ontmoet maar ik ben ook wel weer toe aan iets nieuws.
Nou: welkom in Bangkok. Wat een wereld van verschil met Chiang Mai. Het is geen mooie stad en ook zeker niet schoon, het is superdruk en IEDEREEN spreekt je aan. De eerste dag hebben we een tempel bezocht en in de avond over de markt op Khao San Road gewandeld. Hier zijn alle barretjes, restaurants en een grote markt. In de avond is Bangkok veel mooier en heeft het zelfs sfeer. Het hotel waar we sliepen was super luxe, met een zwembad en de kamers waren onwijs. Een groot verschil weer met waar ik nu zit. Ik zit nu in het hotel waar de rondreis morgen gaat beginnen. Morgen komen alle mensen van de groep, spannend! Ik zit in een kamer waar nog 2 andere meisjes bij komen en ik zit in de straat achter Khao San Road; perfect dus! Ik heb alweer een nieuwe uitdaging voor mezelf: een schorpioen eten. Ik weet niet of ik het durf, maar dat zou best cool zijn.

Ik heb heel veel zin in de rondreis en om weer nieuwe mensen te leren kennen. De tijd vliegt voorbij!

  • 04 Augustus 2014 - 07:57

    Marina:

    Hey Sanne, je beleeft genoeg zo te lezen! Nog een gezellige rondreis verder! X marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 6054

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Terug naar Thailand

Landen bezocht: